Tevreden cliënten en cursistenAl 100 jaar kwaliteit in het vaandel!

Cliënttevredenheid Wmo

 Tevreden over het resultaat 

 Beter in staat om mee te doen

 Zelfredzaamheid groter geworden dankzij ondersteuning MEE

   

  • "Wij zijn heel blij met de (proces) begeleiding van MEE. Door deze begeleiding zijn wij als ouders beter in staat om de hulpvrag(en) te formuleren en bij de juiste instantie(s) terecht te komen. De consulent heeft ons daar fantastisch in ondersteund".
  • "Na 2 maanden ziekenhuis en 2 maanden herstelzorg in thuissituatie gekomen. Werd als het ware in het diepe gegooid qua regelgeving(o.a. Wmo). Had hier totaal geen verstand van. MEE heeft mij fantastisch geholpen!! En alles zeer goed geregeld".
  • "De consulent was heel geduldig, luisterde naar je frustraties en helpt je om tot een oplossing te komen. Daarna belt zij je op om te vragen of je probleem opgelost is, en of zij je nog met iets kan helpen. Heel fijn".

Clienttevredenheid Wlz

 

  • De consulent heeft ons goed en vakkundig geholpen!
  • Ben zeer tevreden over de dienstverlening.
  • Alles is goed verlopen terwijl er corona was.
  • Vriendelijk en deskundig.
  • Altijd bereikbaar
  • Zeer prettig geholpen met de vraag nieuwe dagbesteding van mijn zoon.
  • Na het plotselinge overlijden van mijn vader die én mantelzorger en alles regelde rondom de zorg, inclusief beheer PGB budget, wist ik niet waar ik moest beginnen.
    Ik ben ontzettend bij en dankbaar met de hulp die ik kreeg.

Tevredenheid deelnemers cursussen en trainingen

In 2021 is de tevredenheid onderzocht van deelnemers aan diverse cursussen en trainingen.
De gemiddelde tevredenheid deelnemers cursussen en trainingen: 

  

 

  • Niet aangeboren hersenletsel: "Fijne afwisseling tussen video's, oefeningen en theorie!."
  • Omgaan en herkennen LVB: "Fijne training: duidelijk afwisseling tussen theorie en zelf werken is prettig.
    Trainers zijn ervaren en brengen de informatie goed over."

ISO-certificering

Speciale complimenten kregen we over het kennisniveau van de consulenten, de kwaliteit van de interne audit, de opzet van de systeembeoordeling en de manier waarop we het principe van zelfsturing en ambassadeurschap steeds beter in ons DNA weten te verankeren.
"MEE laat in alles zien dat ze een organisatie is die helemaal werkt volgens het continu-verbeterprincipe."

Klachten

In 2021 zijn er in totaal 2 klachten ingediend. De klachten waren afkomstig uit de gemeente Sittard-Geleen(1) en Valkenburg aan de Geul(1). Beide klachten zijn naar tevredenheid opgelost.

Er zijn in 2021 geen klachten ingediend bij de Functionaris Gegevensbescherming van MEE Zuid-Limburg. Er zijn in 2021 ook geen klachten ingediend bij de Externe klachtencommissie MEE Stichtingen Brabant en Limburg en de Externe Vertrouwenspersoon Grensoverschrijdend Gedrag.